MOROS I CRISTIANS 2024

MOROS I CRISTIANS 2024

ESTE BLOG ESTA ESCRIT EN IDIOMA VALENCIÀ, NORMES DE LA R.A.C.V. (REAL ACADEMIA DE CULTURA VALENCIANA), NORMES D'EL PUIG, I EN CASTELLÀ O ESPAÑOL

sábado, 6 de noviembre de 2010

FA 30 ANYS - HACE 30 AÑOS

FA 30 ANYS - HACE 30 AÑOS
Articul Bilingüe

Idioma Valencià
Ahir per la nit, es varem reunir en Manises, en un sopar de germanor, uns amics del teatre, que feia mes de 30 anys que no haviem tingut l'oportunitat de juntar-se i gojar d'un d'unes hores per a recordar i passar-ho be.
Uns per haver tingut que anar-sen a viure fora, atres per motius de faena i atres per que encara que estem prop no s'havia donat l'ocasio, varem protagonisar un encontre emotiu i ple de noltalgia, per les hores vixcudes en esa etapa de joventut, en Manises, en el Teatre Patronat, en l'Ateneu Cant i Fum, que va marcar una epoca, un abans i un despres de la nostra forma de conviure i fruir de l'apasionat mon teatral.

El punt d'encotre va ser en Manises, en el Tranvía 22, pero igual haguera pogut ser en Albacete (tal vegà mes avant), pero que mos va omplir de goig i satisfaccio. Des de Carmen i Ricardo Tribaldos que viuen en Albacete, Reme Marzo en Valencia, Daniel Arocas en l'Eliana i Chimo Peñarrocha, José Vte. Marzo, Vicente Esteve, Rafa Suria i Pepe Esteve que vivim en Manises, erem una colla que -cadascu en la seua especialitat- passarem un anys, ( finals de la segon decada del 70, principi del 80 ), que anavem junts i feien les coses en grup i no importava la diferencia d'edat, sols teniem una cosa en comu: La nostra gran passió pel teatre. En el sopar no estavem tots, en la proxima serem mes, pero erem els que, mes o manco, mes prop i en contacte estavem.Fon una nit per a recordar, per a no oblidar, per a que la guardem i -tal vegà- siga un recort que dins d'uns anys pogam ensenyar als nostres fills o nets, diguent-los: EREM UN GRUP D'AMICS QUE ES COMPENETRAVEM I QUE SE HO PASSAVEM BE, treballant, sacrificant-se i perdent hores de dormir, pero com diu Don Paco en el Sainet comic No es per Ahi: ¡¡ QUE BE SE QUEDA U, QUAN FA LES COSES BEN FETES !!.


Idioma Castellano o Español
Ayer por la noche, nos reunimos en Manises, en una cena de hermandad, unos amigos del teatro, que hacía más de 30 años que no habíamos tenido la oportunidad de juntarse y gozar de unas horas para recordar y pasárselo bien.
Unos por que habían tenido que marcharse a vivir fuera, otros por motivos de trabajo y otros porque aunque estamos cerca, no habíamos encontrado la ocasión, pudimos protagonizar un encuentro emotivo y lleno de noltalgia, por las horas vividas en esa etapa de juventud, en Manises, en el Teatro Patronato, en l'Ateneu Cant i Fum, que marcó una época, un antes y un después en nuestra forma de convivir y disfrutar del apasionante mundo del teatro.
El punto de encuentro fue en Manises, en el Tranvía 22, pero igual hubiese podido ser ser en Albacete ( tal vez más adelante ), pero que nos llenó de gozo y satisfacción.
Desde Carmen y Ricardo Tribaldos que viven en Albacete, Reme Marzo en Valencia, Daniel Arocas en l'Eliana y Chimo Peñarrocha, José Vte. Marzo, Vicente Esteve, Rafa Suria y Pepe Esteve que vivimos en Manises, fuimos un grupo que -cada uno en su especialidad- pasamos unos años, ( finales de la segunda década de los 70, principio de los 80 ), que íbamos juntos y hacíamos las cosas en grupo, y no importaba la diferencia de edad, solo teníamos una cosa en común: Nuestra gran pasión por el teatro.

En la cena no estábamos todos, en la próxima seremos más, pero éramos los que, más o menos, más cerca y en contacto estábamos.

Fue una noche para recordar, para no olvidar, para que la guardemos y -tal vez- sea un recuerdo que dentro de unos años podamos enseñar a nuestros hijos o nietos, diciéndoles: ÉRAMOS UN GRUPO DE AMIGOS QUE NOS COMPENETRÁBAMOS, QUE LO PASÁBAMOS BIEN, trabajando, sacricifándose y perdiendo hores de dormir, pero como dice Don Paco, en el sainete cómico "No es per ahí": ¡¡ QUE BE SE QUEDA U, QUAN FA LES COSES BEN FETES !!.
Para recordatorio de lo que ha sido una de las mejores noches con unos AMIGOS, estas sencillas fotos de nuestro encuentro.














No hay comentarios:

Publicar un comentario